Login to your account

Username *
Password *

Patarimai, kaip ne tik pradėti, bet ir sėkmingai laikytis Naujųjų metų rezoliucijų

By Huawei Sausio 03, 2023 728

Naujųjų metų pradžia yra tas metas, kai išsikeliame naujus tikslus ir duodame sau pažadą jų laikytis. Toks naujametinis pasižadėjimas – geras būdas įgyvendinti seniai atidėliotus planus, bet kiek žmonių iš tikrųjų sėkmingai laikosi savo rezoliucijų?

Neseniai atlikta apklausa parodė, kad net proc. apklaustųjų nustoja siekę užsibrėžtų tikslų per pirmąjį Naujųjų metų mėnesį. Taip pat apklausa parodė, kad dažniausios rezoliucijos – dieta arba sportas. O nepasiekius rezoliucijų, kitamet jos ir vėl kartojasi. Tad ką daryti ar kaip planuoti savo rezoliucijas, kad jų laikytumėmės ilgiau nei pirmąjį mėnesį?


„Taip jau yra: priimti Naujųjų metų rezoliucijas – lengva, bet jas sulaužyti, deja, dar lengviau. Priimdami rezoliucijas dažnai nenorime patirti išlaidų ar įdėti pernelyg daug pastangų tam, kad jų laikytumėmės. Todėl dažnai pradedame ieškoti pasiteisinimų. Kita vertus, naujo įpročio susiformavimui reikia maždaug trijų mėnesių. Todėl pradėjus siekti naujų tikslų reikia pradėti nuo susitaikymo su tuo, kad per pirmą mėnesį niekas nepasikeis ir ne vieną kartą viską norėsime mesti. Tam, kad nesustome ir sėkmingai siektume užsibrėžtų tikslų, patartina vadovautis keliais pratimais. O šiais laikais rezoliucijų laikymąsi smarkiai palengvina ir išmanieji įrenginiai“, – sako „Huawei“ produktų mokymų vadovė Lietuvoje Urtė Eidžiūnaitė bei dalinasi 4 patarimais, kurie šiemet padės neišklysti iš tikslų siekimo kelio.

1. Tinkamai apibrėžkite savo tikslą 

Pirmoji klaida, pasak ekspertės, kurią žmonės dažnai daro ir kurios galima išvengti – nerealistiškų arba neapibrėžtų tikslų siekimas. 

„Pirmiausiai, reikėtų vengti pernelyg apibendrintų, neapibrėžtų tikslų, pavyzdžiui – „ketinu numesti svorio“. Turint tokį tikslą, mes nežinome, nei ką laikome savo galutiniu svorio metimo tikslu nei per kiek laiko ketiname šio tikslo pasiekti.

Kai tikslas nekonkretus, didelė tikimybė, kad labai greitai nustosime jo siekti. Kur kas geriau išsikelti aiškesnį ir nebūtinai pernelyg ambicingą tikslą, pavyzdžiui „ketinu numesti 5 kg sportuodamas sporto salėje 3 kartus per savaitę“. Skatinti mūsų motyvaciją siekiant tikslų gali padėti ir išmanusis telefonas: jeigu susikursime priminimą, kurį visą laiką matysime telefono ekrane, bus kur kas sunkiau kovoti su sąžinę graužiančiu kirminu bei norėsis toliau siekti savo tikslo“, – teigia U. Eidžiūnaitė.

2. Įsitikinkite, kad rezoliucija jums priimtina

„Naujiems metams išsikelti tikslai turėtų būti tokie, kurių vėliau patys norėsime siekti. Jeigu tai kažkas, kas tuo metu populiaru ar matome, jog daug kas siekia kurio nors tikslo, bet jis mums neatrodo įdomus – greičiausiai jo ir nustosime siekę dar pirmąjį mėnesį.

Taigi, nesižvalgant į draugų ar pažįstamų rezoliucijas, geriausia yra pasirinkti tokius tikslus, kurie naudingi ir įdomūs atrodytų pirmiausiai mums. Pavyzdžiui, jei tikrai norime pradėti vaikščioti į sporto klubą ar daugiau judėti, nes jaučiame, kad to mums reikia ir norime – nuo tokio tikslo ir reikėtų pradėti“, – išskiria ekspertė 

3. Nuolat sekite savo pažangą

Pasak U. Eidžiūnaitės, išmaniųjų technologijų pagalba tikslų siekimas gali ir motyvuoti. Pavyzdžiui, stebėdami net mažais žingsneliais daromą progresą mes gauname teigiamų emocijų ir norime stengtis toliau.

„Šiandien išmaniosios technologijos, kuriomis naudojamės kasdien, gali pasitarnauti ne tik bendravimui ar pramogoms, bet ir užsibrėžtų naujametinių tikslų siekimui. Pavyzdžiui, išsikeltus sporto tikslus gali padėti įgyvendinti naujoviški išmanūs laikrodžiai, atliekantys profesionalaus trenerio vaidmenį.

Tarp jų – „Huawei Watch GT3 Pro“, kuris siūlo daugiau nei 100 skirtingų sporto režimų ir leidžia sudaryti išmanųjį individualų treniruočių planą pagal asmeninius duomenis – rezultatų istoriją ar treniruočių tikslus. Taip pat išmanieji laikrodžiai leidžia patogiai sekti savo progresą: nueitus žingsnius, sudegintas kalorijas, realias fizinio aktyvumo minutes bei kitus duomenis.

Net ir nedidelio fizinio progreso matymas kasdien gali suteikti reikiamos motyvacijos nemesti užsibrėžto tikslo bei judėti toliau“, – teigia U. Eidžiūnaitė. 

4. Padėti gali programėlės

„Pristigus motyvacijos ar nežinant, kurias Naujųjų metų rezoliucijas pasirinkti, pagelbėti gali ir programėlės. Šiandien jau neturėtų stebinti faktas, kad galime surasti programėlę visiems gyvenimo atvejams.

Pavyzdžiui, programėlė „New Year Resolution“ leidžia pasisemti įkvėpimo apie skirtingus naujametinius tikslus, suteikia daugiau žinių bei patarimų ir leidžia sekti savo progresą. Taip pat programėlė nerekomenduoja išsikelti daugiau nei trijų rezoliucijų, nes tuomet didelė tikimybė, kad nepasieksime nė vienos. Daugiausiai šansų turime užsibrėžę vieną tikslą, o jį pilnai pasiekus – jau kitais metais išsikelti naują“, – nurodo ekspertė.

 

Rate this item
(0 votes)
Pasidžiaukite rudenėjančia gamta: kokius parkus verta aplankyti savaitgalį ir kaip pasitikrinti jų užimtumą?

„Samsung“ pristatė naujos kartos atminties korteles: stebins sparta ir užtikrins duomenų saugumą

„Kinfirm“ tapo Medicinos banko IT partneriu

Paaiškino, kaip greitai atkurti užblokuotą „Google“ paskyrą

Su naująja internetine kamera „Logitech Brio 100 Full HD“ atrodysite, skambėsite ir bendrausite kokybiškiau

„iPhone“ naudotojai slaptarakčius jau gali saugoti „NordPass“

„Nortal“ plečiasi: įsigijo programinės įrangos kūrimo įmonę „Questers“

„Blockchain“ pagrindu Lietuvoje veikianti finansų institucija „Benker“ pradėjo paslaugų teikimą 

Dirbtinį intelektą pasitelkia ir finansiniai sukčiai – apsisaugoti galima, bet reikia neprarasti budrumo 

Ekspertas pataria, į ką atkreipti dėmesį perkant monitorių studijoms

Vaikams sugrįžus į klases – dėmesys kibernetinėms patyčioms: psichologas patarė, ką svarbu žinoti

Žaiskite garsiai: „Logitech G“ pristato transliacijų įrangą, padedančią turinio kūrėjams transliuoti aiškiai ir užtikrintai

„Google Maps“ nuo šiol padės gyventi tvariau ir net lengviau kvėpuoti: leis įvertinti saulės energiją, užterštumą ir alergenus

Samsung naujienos: sąmoningas pasirinkimas ar (ir) ištaiginga kokybė?

Šį rugsėjį grįžkite į mokyklą ar darbą išsirinkę vieną iš „Philips“ ar „Evnia“ monitorių