2024 11 04 Ar kada pagalvojote, kodėl kai kurie jūsų įkelti vaizdo įrašai socialinių tinklų platformoje „Instagram“ yra tarsi išsilieję, nors pas kitus vartotojus matote tik aukščiausios kokybės vaizdą? Socialinio…
Ar manėte, kad išpirkos reikalaujama tik už žmones? Deja, pastaruoju metu smarkiai padaugėjo incidentų, kai programišiai pinigų prašo už pavogtus duomenis. Tai patvirtina ir naujausia „Microsoft“ saugumo ataskaita. Šios tendencijos…
Vidutinis „TikTok“ naudotojas programėlėje praleidžia bent 95 minutes per dieną, nepalyginamai daugiau nei bet kuriame kitame soc. tinkle. Siekdama tobulinti savo paslaugas, trumpų vaizdo įrašų platforma taip pat gausiai renka…
Pastaruoju metu Lietuvoje smarkiai išaugo kibernetinių grėsmių, kurių pobūdis darosi vis įdomesnis. Pavyzdžiui, šį mėnesį lietuvius sukčiai bandė suvilioti nemokamais filmais, komiksais ir suklastotais pažinčių skelbimais. Pasak Donato Drakicko, „Tele2“…
Keturi iš dešimties Lietuvos gyventojų bent kartais vartoja nelegalų turinį, o reguliariai tai daro ketvirtadalis gyventojų. Trečdalis gyventojų piratinį turinį dažniausiai vartoja nelegaliai žiūrėdami filmus, serialus, televizijos laidas, kitus vaizdo…
Internete gausu turinio, neskirto vaikams ir paaugliams. Tačiau toks turinys juos vis tiek pasiekia. Nuo nepageidaujamų vaizdų vaikus skiria viso labo vienas paspaudimas. Pavyzdžiui, „Facebook“ trumpo vaizdo įrašo apie kačiukus…
Prasidėjo kasmetinės „Amazon“ išpardavimų dienos, kai platforma vilioja pirkėjus patraukliais pasiūlymais. Tačiau saugumo ekspertas įspėja – nustatyta daugiau nei 100 skirtingų sukčiavimo atvejų ir beveik 900 naujų kenkėjiškų svetainių, kurios…
„Tokių prieštaringai vertinamų socialinių tinklų transformacijų artimiausiu metu išvysime ir daugiau. Mažesnių platformų administracijos greičiausiai jaučia neturinčios prabangos vaikytis unikalumo, rizikuodamos prarasti pajamas ir savo auditorijas. Bet smulkesnių žaidėjų pasitraukimas…
„TikTok“ pristato reklamos paieškoje funkciją (angl. Search Ads Campaign). Turinio platformos atstovai siūlo verslui dalį savo reklamos biudžetų skirti šiai platformai. Jurgita Talačkienė, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovė, teigia, kad tai…